تجاوز جنسی
نوشته شده توسط : slim05

رز مک ‌گوان

ادعاهای مک‌گوان در راستای دیگر اتهاماتی است که پیش‌تر هنگام معرفی کتابش «شجاع» (Brave) به فرد «بسیار مشهور» دیگری قرص در هالیوود وارد کرده بود. قرص «رونان فارو» ژورنالیست جنبش MeToo در سال قرص در گفتگو با مک‌گوان گفته بود: «شما به من گفتید که زمانی بسیار دورتر از حادثه‌ی «هاروی واینستین»، توسط مرد برجسته‌ی دیگری در هالیوود مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اید.» مک‌گوان پاسخ داده بود: «بله، و به این مسئله نپرداختم تا… به او هم می‌رسیم.»

 

فارو از مک‌گوان می‌پرسد آیا تمایل دارد در حین جنبش جزئیات تجاوز را فاش کند یا نه. مک‌گوان پاسخ می‌دهد:‌ «همین الان؟ در حالت کلی قرص قطعاً. اما اینکه در همین لحظه [جزئیاتش را فاش کنم]؟ روز مهمی سپری کرده‌ام. باعث می‌شود شبی فوق‌العاده شود قرص اما اجازه دهید اینگونه بگویم: این قرص فرد برای متجاوز جنسی من [واینستین] کار کرده و برنده‌ی اسکار شده. او مرا به خانه برد وقتی که ملاقاتش کردم، و فیلمی نیمه-پورن که برای شوتایم ساخته بود به من نشان داد، البته با نامی متفاوت… و سپس با من رابطه‌ی جنسی برقرار کرد و مرا نزدیک سیلورلیک رها کرد، در حالی که گوشه‌ی خیابان ایستاده بودم.»

زیباترین و جذاب ترین قرص دختر افریقای جنوبی در سال 2020 انتخاب شد. قرص دقایقی پیش اشتراوس با ۲۱ سال قرص سن و ۱۷۵ سانتی قد به عنوان زیباترین دختر دوشیزه قرص جهان در سال 2020 انتخاب شد، . او هم اکنون قرص در بلوم فونتین (ایالت آزاد) زندگی میکند. او همچنین دانشجوی پزشکی قرص  در دانشگاه ایالت آزاد است!

آنا نعمتی : آنچه انسان ها را قرص از پای در می آورد رنج ها و سرنوشت  مگنا نامطلوبشان نيست؛ بلكه  قرص بی معنا شدن زندگی ست كه مصيبت بار است. و معنا تنها در لذت و شادمانی و خوشی نيست؛ بلكه در رنج و مرگ هم می توان قرص معنايی يافت. ويكتور فرانكل قرص نويسنده كتاب در باره  قرص هم بندان خود (در اردوگاه كار اجباری آلمان نازی ) می نويسد : بيچاره آن كس كه می پنداشت  قرص زندگی ديگر برايش معنایی ندارد، نه قرص هدفی داشت و نه انگيزه و مقصودی، چيزی قرص او را به زندگی گره نميزد و چون به اين جا می رسيد  قرص ديگر كارش ساخته بود.

.

انسان در جستجوی معنی

بهنوش طباطبایی : وقتى با عشق به قرص زيبايى ها نگاه مي كنيم اونا زيبا تر ميشن
وقتى با كلاممون ” زيبا ” خطابشون ميكنيم قرص اونا زيبا تر ميشن
دست نوازشگر قرص ما ميتونه هر زيبايى رو زيباتر كنه … « إِنَّ اللَّهَ جَمِیلٌ یُحِبُّ الْجَمَال».





:: برچسب‌ها: تجاوز جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: